Subject: Projekteerimistingimuste taotlus
From: "Heigo Lomp" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Jun 2024 09:14:12 +0300

Tere

Palun väljastada Transpordiameti tehnilised nõuded teevalgustuse projekti
koostamiseks Luunja vallas vastavalt Luunja valla tehniliste tingimuste
järgi kavandatud lõigul: riigitee nr 45 TartuRäpina-Värska, riigitee 22251
Põvvatu-Luunja tee äärde (Lohkva ringristmikust kuni bussipeatuseni
„Luunja kool“) lõigus riigitee nr 45 Tartu-Räpina-Värska (km 4,62-6,10)
kuni riigitee 22251 Põvvatu-Luunja tee (km 0-3,57).

Parimate soovidega,

Heigo Lomp

AS Stik-Elekter

Projekteerimise projektijuht

Tel. 5344 0061

E-mail: [email-masked]

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>